Високий суд Лондона визнав матеріал про “куплену” зустріч Петра Порошенка і Дональда Трампа, неправдивим

  • Лютий 8, 2019

Автор торішньої публікації, журналіст британської компанії “Бі-Бі-Сі” стверджував, що український президент заплатив за цю зустріч щонайменше 400 тис. дол., повідомляє британське видання PressGazette.
За даними видання, суддя Нікклін відмовив “Бі-бі-сі” в праві оскаржити рішення суду.
В Адміністрації президента України не стали коментувати цю інформацію, переадресувавши запит юристам, які представляли інтереси Порошенка в британському суді. Ті пообіцяли відповісти найближчим часом.
Публікація про секретну оплату зустрічі президентів України та США з’явилася 23 травня цього року, майже через рік після самої зустрічі глав держав. Адміністрація президента того самого дня спростувала інформацію ЗМІ і заявила про готовність захищати свою честь в судовому порядку.

У матеріалі, опублікованому ВВС, повідомлялося “зі слів співробітника української розвідки” в адміністрації Порошенка, що для організації зустрічі неофіційно залучили адвоката Трампа – Майкла Коена, оскільки посольство України у Вашингтоні змогло отримати для Порошенка тільки фотографію з Трампом. За даними одного джерела, адвокат отримав за послуги $400 тис, за інформацією іншого – $600 тис.

Коментарі

...