Лекція Валентина Гриценко «Go-to-market стратегія для hardware продукту»

  • Грудень 8, 2018

Валентин Гриценко — директор з маркетингу Ajax Systems. Очолює відділ маркетингу у Ajax Systems, пройшовши з командою шлях від локального стартапу до успішної міжнародної компанії, що продає свою продукцію у понад 70 країн світу. Ajax Systems — виробник охоронних систем. Ajax — найбільш титулована бездротова система безпеки в Європі, розробляється та виробляється у Києві.За 8 років в маркетингу та комунікаціях Валентин встиг попрацювати на боці агенції, медіа, клієнта. Керував агентською командою, що відповідала за всі digital активності Red Bull на пострадянському просторі. Створював перші рекламні спецпроекти в холдингу UMH та медіа Platfor.ma.«Дуже часто розмови про маркетинг у продуктових компаніях зводяться до наливу трафіка. Ми ж підемо по класиці: розберемо важливість бренда з перших днів життя компанії; обговоримо криву адаптації інновацій, де я поясню, як ми змінюємо маркетинг підхід в залежності від стадії розвитку компанії; обговоримо класичну маркетингову воронку AIDA і наші інструменти для кожної стадії. Ajax Systems — це компанія, що працює у сфері B2B2C, тому будемо розбирати інструменти росту як в B2B, так і в B2C каналах. Велику увагу ми приділимо нашим кейсам, успішним і не дуже».

Основні теми:

— Вкотре про hardware is hard;
— Look & Feel: на що звертати увагу при «упаковці» інноваційного продукта;
— Побудова бренда: як ми за це випадково взялися з перших днів;
— Чому бренд історії особливо важливі на старті бізнеса;
— Робота з партнерами: інструменти пошуку/навчання/контролю;
— Робота з кінцевими користувачами: розбираємо модель AIDA, обговорюємо криву адаптації інновацій, сегментуємо аудиторію за — на прикладі Ajax;
— Досвід успіху і фейлів.

Лекція буде корисною маркетологам, бренд-менеджерам, product-менеджерам, менеджерам з розвитку бізнесу.

Коментарі

...