Анонс 13 Український маркетинг-форум Березень 10, 2020 Поділитись 14–15 квітня 2020 року відбудеться 13 Український маркетинг-форум (УМФ). Головні теми конференції — криза ролі маркетингу й росту бізнесу. 2010-ті запам’яталися несамовитою швидкістю змін, але нове десятиріччя заповідається як більш цікавий час для брендів і маркетологів. «Донести своє повідомлення до споживачів стає дедалі складніше, зокрема й через безупинний потік новин. Треба бути готовим вбудовувати свої комунікації в контекст дня, гнучко реагувати на ринкові процеси. Вміти працювати з кризами й не забувати про автентичність свого бренду. Адже нове десятиліття — час брендів із сенсами, — коментує Ірина Бондаренко, продюсер Українського маркетинг-форуму, засновниця Ideas First. — У 2020 році ми розповімо історії компаній, котрі зростають швидше за інших, переосмислюючи власні стратегії та маркетинг. Ми обговоримо роль маркетинг-директора у сьогоденні та її неминучу трансформацію, покажемо, як нові технології змінюють ринки й бізнес, нарешті, подискутуємо про те, яких знань бракує маркетинговим командам, аби додати драйву бізнесу». Оргкомітет УМФ визначив п’ять головних тем року. ● «Зростати не можна зупинитися!». Тема пов’язана з амбіціями власників у зв’язку з розвитком бізнесу, пошуками стійкого росту в VUCA-світі й роллю маркетингу в цьому процесі. Ментор секції — Ігор Гут, співзасновник шведсько-українського проекту DYB (Develop Your Business). ● «Бренд як джерело зростання» — про те, як бренди звільняються від обмежень маркетингу і перетворюються на джерело зростання, а отже, на стратегічне ядро бізнесу. Ментор секції — Володимир Соболєв, директор із digital-маркетингу «ПриватБанку». ● «MarTech: „хакнути“ маркетинг майбутнього». Нова хвиля маркетингових технологій призведе до масштабних змін в українському маркетингу, адже очікування українських споживачів підігрівають не локальні, а світові технологічні гіганти. Про те, як продавати післязавтра, який мартех починатися впроваджувати зараз — у секції з Ігорем Перцією, венчурним партнером фонду TA Ventures. ● «Social media growth strategies». Як оцінювати ефективність кампаній у соціальних медіа — не лише wow-ефект, а й реальні комерційні результати, — коли нові практики, інструменти й самопроголошені гуру з’являються щодня. Маркетологам, які охоплені відчуттям хаосу й перебувають у стані часового тиску, допоможе розібратися ментор секції Ярослав Ведмідь, СЕО digital-агентства Postmen. ● «Репутаційні кризи: чи є життя після?». Кризи репутації трапляються у бізнесі дедалі частіше. Які головні ризики для українських компаній існують сьогодні, що допомагає вийти з кризи і яка роль у цьому особистого бренду — з ментором секції Володимиром Дегтярьовим, СЕО PR-агентства NewsFront. У рамках Українського маркетинг-форуму традиційно відбудеться кілька галузевих дискусій. ● Business talks «Які СМО потрібні бізнесу сьогодні й завтра?» — розмова із власниками, гендиректорами й маркдирами про те, який маркетинг-директор потрібний українському СЕО, яким СМО бачать своє майбутнє, як розподіляти владу в компанії, хто має драйвувати зростання бізнесу, чи можлива довіра між власником і маркетинг-директором і як може трансформуватися зона відповідальності маркетолога завтра. ● Brand talks «Ребрендинг: нова мантра бізнесу. Чи можуть зміна айдентики і яскрава рекламна кампанія драйвити тривале зростання?». Маркетинговий ринок обговорює хвилю ребрендингів, власники порівнюють вкладені бюджети й очікують швидкої окупності. Як зрозуміти, чи варто зважитися на ребрендинг? Ця дискусія — для творців брендів і власників бізнесу, які нещодавно пережили зміну айдентики. Крім того, Український маркетинг-форум оголошує про дві спеціальні дослідницькі теми: «Покоління X: 20 років потому» й «Українське покоління Z: які вони насправді». «Зростати не можна зупинитися!» — так звучить метафора 13-го УМФ. Ірина Бондаренко коментує вибір цьогорічної головної теми: «Уже протягом 13 років ми запрошуємо на Український маркетинг-форум експертів індустрії та головних порушників правил. Тих, хто кидає виклик обставинам і ринкам, формуючи завтрашній порядок денний. Ми говоримо про те, яким буде маркетинг завтра, і про те, яким — через десять років. Наша мета — допомогти вам зануритися у нові теми „з головою“ і озвучити нові великі питання для роздумів. Пристебніться міцніше, цей політ буде надшвидким!» Форум відбудеться 14–15 квітня 2020 року в Mercure Kyiv Congress Hotel за адресою: Київ, вул. Вадима Гетьмана, 6. Більше — на marketingforum.com.ua. Поділитися цим:Click to share on Twitter(Відкривається у новому вікні)Click to share on Facebook(Відкривається у новому вікні)Click to share on Google+(Відкривається у новому вікні) Пов’язано Коментарі Хештеги: 13 Український маркетинг-форум, анонс, київ По темі Notice: Use of undefined constant rand - assumed 'rand' in /var/www/timeforaction/timeforaction.in.ua/wp-includes/widgets/related-material.php on line 12 Безкоштовний тренінг «Як стати тестувальником ПЗ з нуля: покрокове керівництво» Конференція «Synergy. IT Business & IT Education» Щорічна підсумкова фінансово-правова конференція від IT Ukraine Association Ukrainian Business Analysis Conference 2020 Читайте також Стрічка “Юкі” стала найкасовішим документальним фільмом за історію українського кінопрокату Гру 26, 2020 В Україні необхідно ввести жорсткий локдаун із повною зупинкою транспорту Гру 26, 2020 Ідея президента масово мобілізувати жінок і чоловіків в разі нового нападу Росії — нереалістична Гру 26, 2020 Previous Заступник міністра освіти і науки у попередньому уряді Юрій Полюхович виконуватиме обов’язки глави відомства Next У Києві перенесли дати складання пробного зовнішнього незалежного оцінювання через введення карантину Новини партнерів