13 Український маркетинг-форум

  • Лютий 2, 2020

14–15 квітня 2020 року відбудеться 13 Український маркетинг-форум (УМФ). Головні теми конференції — криза ролі маркетингу й росту бізнесу.

2010-ті запам’яталися несамовитою швидкістю змін, але нове десятиріччя заповідається як більш цікавий час для брендів і маркетологів. «Донести своє повідомлення до споживачів стає дедалі складніше, зокрема й через безупинний потік новин. Треба бути готовим вбудовувати свої комунікації в контекст дня, гнучко реагувати на ринкові процеси. Вміти працювати з кризами й не забувати про автентичність свого бренду. Адже нове десятиліття — час брендів із сенсами, — коментує Ірина Бондаренко, продюсер Українського маркетинг-форуму, засновниця Ideas First. — У 2020 році ми розповімо історії компаній, котрі зростають швидше за інших, переосмислюючи власні стратегії та маркетинг. Ми обговоримо роль маркетинг-директора у сьогоденні та її неминучу трансформацію, покажемо, як нові технології змінюють ринки й бізнес, нарешті, подискутуємо про те, яких знань бракує маркетинговим командам, аби додати драйву бізнесу».

Оргкомітет УМФ визначив п’ять головних тем року.

● «Зростати не можна зупинитися!». Тема пов’язана з амбіціями власників у зв’язку з розвитком бізнесу, пошуками стійкого росту в VUCA-світі й роллю маркетингу в цьому процесі. Ментор секції — Ігор Гут, співзасновник шведсько-українського проекту DYB (Develop Your Business).

● «Бренд як джерело зростання» — про те, як бренди звільняються від обмежень маркетингу і перетворюються на джерело зростання, а отже, на стратегічне ядро бізнесу. Ментор секції — Володимир Соболєв, директор із digital-маркетингу «ПриватБанку».

● «MarTech: „хакнути“ маркетинг майбутнього». Нова хвиля маркетингових технологій призведе до масштабних змін в українському маркетингу, адже очікування українських споживачів підігрівають не локальні, а світові технологічні гіганти. Про те, як продавати післязавтра, який мартех починатися впроваджувати зараз — у секції з Ігорем Перцією, венчурним партнером фонду TA Ventures.

● «Social media growth strategies». Як оцінювати ефективність кампаній у соціальних медіа — не лише wow-ефект, а й реальні комерційні результати, — коли нові практики, інструменти й самопроголошені гуру з’являються щодня. Маркетологам, які охоплені відчуттям хаосу й перебувають у стані часового тиску, допоможе розібратися ментор секції Ярослав Ведмідь, СЕО digital-агентства Postmen.

● «Репутаційні кризи: чи є життя після?». Кризи репутації трапляються у бізнесі дедалі частіше. Які головні ризики для українських компаній існують сьогодні, що допомагає вийти з кризи і яка роль у цьому особистого бренду — з ментором секції Володимиром Дегтярьовим, СЕО PR-агентства NewsFront.

У рамках Українського маркетинг-форуму традиційно відбудеться кілька галузевих дискусій.

● Business talks «Які СМО потрібні бізнесу сьогодні й завтра?» — розмова із власниками, гендиректорами й маркдирами про те, який маркетинг-директор потрібний українському СЕО, яким СМО бачать своє майбутнє, як розподіляти владу в компанії, хто має драйвувати зростання бізнесу, чи можлива довіра між власником і маркетинг-директором і як може трансформуватися зона відповідальності маркетолога завтра.

● Brand talks «Ребрендинг: нова мантра бізнесу. Чи можуть зміна айдентики і яскрава рекламна кампанія драйвити тривале зростання?». Маркетинговий ринок обговорює хвилю ребрендингів, власники порівнюють вкладені бюджети й очікують швидкої окупності. Як зрозуміти, чи варто зважитися на ребрендинг? Ця дискусія — для творців брендів і власників бізнесу, які нещодавно пережили зміну айдентики.

Крім того, Український маркетинг-форум оголошує про дві спеціальні дослідницькі теми: «Покоління X: 20 років потому» й «Українське покоління Z: які вони насправді».

«Зростати не можна зупинитися!» — так звучить метафора 13-го УМФ. Ірина Бондаренко коментує вибір цьогорічної головної теми: «Уже протягом 13 років ми запрошуємо на Український маркетинг-форум експертів індустрії та головних порушників правил. Тих, хто кидає виклик обставинам і ринкам, формуючи завтрашній порядок денний. Ми говоримо про те, яким буде маркетинг завтра, і про те, яким — через десять років. Наша мета — допомогти вам зануритися у нові теми „з головою“ і озвучити нові великі питання для роздумів. Пристебніться міцніше, цей політ буде надшвидким!»

Форум відбудеться 14–15 квітня 2020 року в Mercure Kyiv Congress Hotel за адресою: Київ, вул. Вадима Гетьмана, 6. Більше — на marketingforum.com.ua.

Коментарі