Анонс Adsider Conference — міжнародна конференція з programmatic реклами Березень 11, 2020 Поділитись 21-22 травня в Києві відбудеться міжнародна конференція з programmatic реклами Adsider Conference. Adsider Conference — дводенний захід для спеціалістів рекламної індустрії з акцентом на adtech інсайтах та бізнес-орієнтованому нетворкінгу. Програма конференції включатиме доповіді та воркшопи на актуальні теми від ключових гравців programmatic екосистеми, а також розкриватиме нові можливості ринку діджитал-реклами в регіонах CEE та MENA. 90% спікерів конференції — іноземні експерти провідних adtech компаній. Доповiдi будуть презентовані на трьох сценах англійською мовою (з синхронним перекладом). Adsider Conference збере понад 1000 учасників з Білорусі, Великобританії, Ізраїлю, Казахстану, Німеччини, Польщ, України, Швейцарії та інших в НСК «Олімпійський». Що у програмі? — Два дні унікальних доповідей від експертів світових adtech компаній. — Активний нетворкінг: учасники матимуть змогу призначати зустрічі через мобільний додаток. Усі учасники отримають доступ до нетворкінг-зони. — Програма розкриває актуальні теми для всіх ключових гравців programmatic екосистеми. Експертний контент від спікерів із топових компаній (у пріоритеті представники незалежного Adtech) — Презентація нових можливостей для розвитку бізнесу в країнах CEE та MENA. — Перша подія в Києві, що збере спеціалістів такого рівня. — Грандіозна вечірка в перший день конференції Головні теми конференції — Programmatic — Advertising — Monetization — Mobile ads — CEE & MENA adtech markets overview Спікери — Jakub Vachal, App Specialist, Google — Agata Gazdziak, Market Director CEE, — Xandr — Leon Kosovsky, Regional Director of Sales and Business Development EMEA and Emerging Markets, Fyber — Lucjan Exner, Global Sales Manager, Opera — Handren Rasch, Head Of Sales, Adverty — Roman Vrublivskyi, Strategic Business Development Manager, SmartyAds — Julia Smith, Founder, The Digital Voice Щоб першими дізнатися про анонси нових спікерів слідкуйте за нами у Facebook. Учасники: — рекламодавці та бренди; — паблішери та медіа; — рекламні агенції; — adtech провайдери; — розробники мобільних додатків та ігор; — digital маркетологи; Квитки Early Bird доступні за посиланням conf.adsider.com/#_tickets до 11 березня. З питань партнерства та акредитації пишіть на partners@adsider.com Поділитися цим:Click to share on Twitter(Відкривається у новому вікні)Click to share on Facebook(Відкривається у новому вікні)Click to share on Google+(Відкривається у новому вікні) Пов’язано Коментарі Хештеги: Adsider Conference — міжнародна конференція з programmatic реклами, анонс, київ По темі Notice: Use of undefined constant rand - assumed 'rand' in /var/www/timeforaction/timeforaction.in.ua/wp-includes/widgets/related-material.php on line 12 Вийшов трейлер щорічного міжнародного Манхеттенського фестивалю короткометражних фільмів Autumn AI & Big Data Day 2019 Третій міжнародний рок-фестиваль UPark Festival стартує в Києві Outsource People 2019 Читайте також Стрічка “Юкі” стала найкасовішим документальним фільмом за історію українського кінопрокату Гру 26, 2020 В Україні необхідно ввести жорсткий локдаун із повною зупинкою транспорту Гру 26, 2020 Ідея президента масово мобілізувати жінок і чоловіків в разі нового нападу Росії — нереалістична Гру 26, 2020 Previous У Києві перенесли дати складання пробного зовнішнього незалежного оцінювання через введення карантину Next Нова поетична збірка Сергія Жадана “Список кораблів” вийде друком на початку квітня Новини партнерів