Adsider Conference — міжнародна конференція з programmatic реклами

  • Березень 11, 2020

21-22 травня в Києві відбудеться міжнародна конференція з programmatic реклами Adsider Conference.

Adsider Conference — дводенний захід для спеціалістів рекламної індустрії з акцентом на adtech інсайтах та бізнес-орієнтованому нетворкінгу.

Програма конференції включатиме доповіді та воркшопи на актуальні теми від ключових гравців programmatic екосистеми, а також розкриватиме нові можливості ринку діджитал-реклами в регіонах CEE та MENA. 90% спікерів конференції — іноземні експерти провідних adtech компаній. Доповiдi будуть презентовані на трьох сценах англійською мовою (з синхронним перекладом).

Adsider Conference збере понад 1000 учасників з Білорусі, Великобританії, Ізраїлю, Казахстану, Німеччини, Польщ, України, Швейцарії та інших в НСК «Олімпійський».

Що у програмі?

— Два дні унікальних доповідей від експертів світових adtech компаній.
— Активний нетворкінг: учасники матимуть змогу призначати зустрічі через мобільний додаток. Усі учасники отримають доступ до нетворкінг-зони.
— Програма розкриває актуальні теми для всіх ключових гравців programmatic екосистеми. Експертний контент від спікерів із топових компаній (у пріоритеті представники незалежного Adtech)
— Презентація нових можливостей для розвитку бізнесу в країнах CEE та MENA.
— Перша подія в Києві, що збере спеціалістів такого рівня.
— Грандіозна вечірка в перший день конференції

Головні теми конференції

— Programmatic
— Advertising
— Monetization
— Mobile ads
— CEE & MENA adtech markets overview

Спікери

— Jakub Vachal, App Specialist, Google
— Agata Gazdziak, Market Director CEE, — Xandr
— Leon Kosovsky, Regional Director of Sales and Business Development EMEA and Emerging Markets, Fyber
— Lucjan Exner, Global Sales Manager, Opera
— Handren Rasch, Head Of Sales, Adverty
— Roman Vrublivskyi, Strategic Business Development Manager, SmartyAds
— Julia Smith, Founder, The Digital Voice

Щоб першими дізнатися про анонси нових спікерів слідкуйте за нами у Facebook.

Учасники:

— рекламодавці та бренди;
— паблішери та медіа;
— рекламні агенції;
— adtech провайдери;
— розробники мобільних додатків та ігор;
— digital маркетологи;

Квитки Early Bird доступні за посиланням conf.adsider.com/#_tickets до 11 березня.

З питань партнерства та акредитації пишіть на partners@adsider.com

Коментарі