Чинний закон щодо надання послуг таксі не змінювався 15 років, що призвело до тінізації послуг, які оцінютьорієнтовно в 40 млрд на рік

  • Вересень 2, 2020

Про це написав у своєму блозі директор Інститут глобальних стратегій Вадим Карасьов.
Ви колись задумувались над тим чи застрахована ваша поїздка в таксі? В разі нещасного випадку та хто вам компенсує завдану шкоду? Це щодо пасажира. Водія це теж стосується. Ніхто не застрахований, чому? Тому що 93% ринку перевезень таксі в Україні працює не легально. В Європі, куди ми так усі хочемо йти і з кого беремо приклад, давним давно працюють чіткі правила та закони які регулюють ліцензію на таксі та, головне, захищають як водія так і пасажира від нещасних випадків
Кабмін ініціював громадське обговорення змін до деяких законів України щодо врегулювання діяльності з надання послуг з внутрішніх перевезень пасажирів на таксі та легковими автомобілями на замовлення. Слідкувати за динамікою громадських обговорень можна на сайті Мінінфраструктури.

Експерт зазначив, що потрібно скерувати ринок функціонування таксі за європейськими правилами. Суть пропозицій в наступному:
Запровадження правил роботи на ринку та ефективних інструментів контролю за їх дотриманням щодо підвищення рівня безпеки перевезень на таксі та легковими автомобілями, забезпечення надходжень податків та зборів від ведення діяльності з надання послуг з внутрішніх перевезень на таксі, забезпечення безпеки руху та відповідальності перевізників перед пасажирами, створення сприятливих умов для чесної та прозорої конкуренції, створення моделі для легальної діяльності осіб, що надають послуги з внутрішніх перевезень на таксі або легковими автомобілями на замовлення

Коментарі