Київський залізничний вокзал хочуть віддати у приватну власність

  • Вересень 28, 2019

Це допоможе оновити й осучаснити вокзал. Однією з умов буде встановлення ескалаторів до всіх платформ. Також є ідея збудувати рухому платформу на другому поверсі.
У недалекому майбутньому плануємо розглянути спільно з “Укрзалізницею” можливість передачі в концесію залізничного вокзалу. Тоді це буде зовсім інший проєкт. Буде певний інвестор, який матиме інвестиційні зобов’язання. Він змушений буде вкладати в цей вокзал. Ми тоді точно поставимо в умовах і ескалатори до всіх платформ
Розповів міністр інфраструктури Владислав Криклій.

Минулого року Київський вокзал зазнав збитків на 36 мільйонів гривень.
При їхньому неймовірному трафіку за минулий рік отримали 36 мільйонів гривень збитків. І порівняти з будь-яким торговельним центром у Києві, там неймовірні прибутки. Причина збитків – корупція, нераціональне використання коштів, співпраця з ФДМУ, де здаються ці орендні площі у дивний спосіб, несамостійно
Концесія торкнеться не лише залізниці, а й доріг, портів та інших сфер, де не справляється держава. А перші концесійні проєкти анонсують уже цього року, наголосив він.
У цьому році анонсуємо перші концесійні проєкти, у тому числі в портах. Ми на це будемо дивитися не тільки в контексті якоїсь сфери – залізниця, дороги, а комплексно, тому що держава не завжди кращий управлінець. І ті питання, в яких не може впоратися, не має достатніх результатів фінансових, а демонструє збитки, то, власне, точно з цим треба щось змінювати. І концесія – це, напевне, найкращий варіант

13 вересня Верховна Рада у першому читанні ухвалила закон про концесію. За словами, депутатів це дозволить залучити інвестиції в оновлення інфраструктурних проєктів.
Концесія передбачає передачу об’єктів державної власності у приватне тимчасове користування.

Коментарі