Лекція «UX дослідження у розробці програмних продуктів»

  • Серпень 5, 2019

Лекція орієнтована на бізнес-аналітиків, досвідчених UX дизайнерів та керівників розробки продуктів. Слухачі познайомляться з методами дослідження користувачів та маркетингових досліджень і способами впровадження їх результатів.

Наталія Гагаріна — продуктовий дизайнер компанії WIX. За 8 років попрацювала UX / UI і продуктовим дизайнером, тімліда дизайн-команди, відповідала за розробку продукту, займалася побудовою дизайн-процесів в команді. У портфоліо Наталії мобільні додатки і веб-продукти для компаній Samsung, GlobalLogic, QSC, DeviantArt.

Основні теми
● Якими бувають дослідження користувачів і як грамотно вибрати свій метод
● Робота з даними аналітики: де брати дані і як їх застосовувати
● Аналіз конкурентів: порівняння функціоналу, UX- та UI-дослідження
● Маркетингові дослідження і чим вони можуть бути корисні на етапі UX-розробки
● Як і коли проводити UX-дослідження і коли впроваджувати результати
● Як говорити про необхідність досліджень та отримані результати з менеджером

21 серпня (середа) Київ, м. Кловська, вул. Мечникова, 3, креативний простір UNDERHUB

Коментарі