Ще є шанс зробити розмитнення автомобілів доступним

  • Листопад 20, 2018

Верховна Рада повинна підтримати постанову, яка скасує голосування за закон про розмитнення автомобілів, повернутись до повторного другого читання та відмінити коефіцієнт віку автомобіля при розрахунку формули вартості розмитнення.

Про це заявив один з лідерів РНС, кандидат в Президенти України, народний депутат Юрій Дерев’янко на брифінгу в Верховній Раді.

Він нагадав, що минулого пленарного тижня парламент ухвалив два закони №8487 та 8488. Перший закон встановлює величезні ставки розмитнення автомобілів, а другий – жорсткі правила, величезні штрафи і конфіскацію автомобілів.

Мова йде не лише про автомобілі з європейськими номерами, якими користуються люди. Мова йде про загальні правила розмитнення для будь-якого українця, для будь-якого автомобіліста загалом

Він нагадав, що українцям обіцяли прийнятне та доступне розмитнення, але такого не сталось.

Хоча для нових автомобілів, які можуть собі купити деякі депутати ВРУ, чи усі члени уряду, дійсно, ставка акцизу зменшилась. Але не для тих автомобілів, які сьогодні є доступними для сотень тисяч чи мільйонів українців, які купують автомобілі 8-10-12 років європейського виробництва у середньому ціновому діапазоні від 2 до 4 тисяч євро

Він додав, що ці закони голосувались через кнопкодавство.

Це є порушення Регламенту і підстава, щоб ці закони скасувати. Тому я зареєстрував постанови (№ 8487-П та 8488-П) про скасування рішень Верховної Ради щодо ухвалення цих законів

Ми маємо шанс вирішити питання розмитнення автомобілів і зробити його доступним для більшості українців. На мій погляд, це мало би бути в межах 40% від вартості автомобіля, як тимчасовий захід. Якщо запитати в більшості людей, які знаходяться під Верховною Радою, у людей, які вийшли на центральні площі своїх обласних центрів чи перекрили різні магістралі України, яку максимально помірку ставку вони готові платити, вони скажуть, що це в межах 40 відсотків від вартості автомобілів

Він додав, що депутати можуть скасувати ці закони і повернути на повторне друге читання закон 8487.
І прийняти одну правку, яка може бути компромісна – у формулі коефіцієнт віку автомобіля має бути одиниця. Це означає, що ми отримаємо середню вартість розмитнення 40% від вартості автомобіля, яка може бути прийнятна на цей перехідний період

Він додав, що згідно з ухваленим законом, ставка розмитнення для нових автомобілів становитиме менше 35%, і понад 70%, 120%, а іноді й понад 150% – для автомобілів, які сьогодні доступні людям.

Дерев’янко висловив впевненість, наступного року українцям вдасться перезавантажити владу.

Тоді ми зможемо впровадити ставки, які діють в Європейських країнах – нульову ставку на електрокари і 10% на всі інші автомобілі

Нагадаємо, 20 листопада в більшості міст і областей проходить Всеукраїнська масштабна акції протесту автомобілістів, які вийшли на протест у зв’язку з прийняттям на минулому сесійному тижні двох законопроектів(№8487 та 8488).

Коментарі